Monday, June 2, 2008

NO!

18 comments:

Meredith said...

Oh my goodness, that is too cute!! He is adorable! He really is listening to you and so happy to give a verbal response too, what a doll!!

Stephanie said...

LOL What other word would a child from a family with 5 kids say??? :) He is sooo stinking cute, i just wanna squeeze him!

Charissa said...

Valerie, that is PRECIOUS. He is so cute.

Katie and Pete said...

Val,

That is too funny and Josh is the cutest thing ever!

We should get him and James in a room together they could try and "out no" each other, I could have taken that videa as James is just like him right now!

katie

Michelle said...

omg that was a great morning giggle. What a dollbaby.

Jill said...

He certainly KNOWS that word. :o)

MamáChanga said...

Awwww, he's just so DARLING saying No to everything you ask. What a great way to start the morning, laughter is way better than a cup of coffee anyday! Thanks.

M said...

That is just too cute. He is such a precious little guy.

Jennifer said...

SOOO CUTE, Valerie!!!! I'm glad you have that recorded!

Dolores said...

This is hilarious! What a funny boy!
Dolores

Shawnie said...

That's hilarious! What a cutie!! I love seeing all the pictures of your children! What an awesome family you have. It is so fun to see how much Josh and Evan have grown and developed! Beautiful!
Shawnie RR (Max's mommy)

MamaPoRuski said...

How precious! He almost went for the kiss too! Good Boy!

melzmidnightbrew said...

SOOOOO Cute!! TFS :)

Dolores said...

Joel and Timmy love watching this movie! Timmy has really got the word "no" down now, thanks Joshua! Please add a new word to Tim's vocabulary! ;o)
Dolores

markay714 said...

OK. Its been a LONG time since an update. What's going on with the Trenches?

Charity Brown said...

That is sooo cute!!

AZmomto7 said...

Oh YES, he is so adorable saying no. LOL I bet he got hugs after that. :o)

Kelly said...

Hi Guys, I keep checking in but nothing...Is all well with your adorable family of five?
Hope to hear from you soon.